19. desember 2007

Smykket mitt!


Dette smykket har nesten gitt meg gråe hår!
Jeg var innom Stas for to uker siden, og fant dette nydelige smykket. I motsetning til ellers- da jeg ikke tenker meg om- bare kjøper- så valgte jeg denne dagen "å tenke litt på det". Det har jeg angret masse på, for den dagen jeg gikk tilbake for å kjøpe det, så var smykket solgt. Jeg satte i gang storaksjon! Jeg har lett på hele internettet, uten hell! I tillegg har Cathrine i Oslo blogget, lett og søkt for meg- uten å få napp! (men tusen takk for hjelpen Cathrine)
Men heldige heldige meg- det var mine kjære kollegaer Toril, Katrine, Anne Lise, Audun og Magnus som hadde vært der og kjøpt gave til meg i forbindelse med at jeg slutter på Scanparter.
Nå er jeg så glad og fornøyd, og gleder meg masse til juleferie, pynting og smykkebruk:)
Tusen tusen takk skal dere ha, alle fem!

5 kommentarer:

annelise sa...

Så koselig! Det er deg vel undt Belinda. Det har vært en glede å kjenne deg i denne tiden. Jeg har satt stor pris på deg og vil savne deg masse. Men lykke til videre- håper alt går fantastisk bra for deg. Du er flink, entusiastisk, ærlig, morsom, sterk og unik. Og med tanke på at jeg bare har kjent deg siden august- kan nå dine nye kolleger glede seg! :-)

Klem, Anne Lise

Anonym sa...

Gratulerer så mye!! Det er jo helt utrolig at de hadde kjøpt dette smykket til deg, når du ønsket deg det så mye. Kjempemorsomt, og vel fortjent!

Så har vi lært noe om emaljesmykker også!

Anonym sa...

Tusen takk for så hyggelige ord Anne Lise:)

Cat: Ja, nå kan vi masse! Ganske utrolig ja- jeg ble jo helt satt ut! Det smykket gikk jo til hodet på meg vet du... hehe

Hallvor sa...

Ny side for emaljesmykker!
http://www.emaljesmykker.net

Belinda sa...

Takk for tipset Halvor. Veldig mye fint der:)